HONDA PREMIUM QUALITY + OPERATIVNÍ LEASING na CIVIC, HR-V, CR-V

Datum: 05.11.2018
  | 
Kategorie: automobily
8 letý věrnostní program Honda Premium Quality můžete uplatnit v každém autorizovaném servisu Honda v České republice.

 

HONDA PREMIUM QUALITY


Jste rozhodnuti se dobře postarat o vaši Hondu? Vaše rozhodnutí vítáme, podpoříme vás v něm naším exkluzivním 8letým věrnostním programem.

8letý věrnostní program


Pokud budete během celého provozování vozidla vykonávat jeho údržbu podle doporučení Hondy, použitím doporučeného servisního materiálu a originálních náhradních dílů Honda v autorizovaném servisu Honda v České republice, bude vaše vozidlo kryto věrnostním programem Honda Premium Quality.
Na která vozidla se věrnostní program vztahuje:
Věrnostní program je poskytován na vozidla prodaná autorizovaným prodejcem Honda v České republice jejichž stáří nepřevyšuje 8 let, nebo jejichž nájezd nečiní více jak 150.000 km, podle skutečnosti, která nastane dříve. Předepsaná údržba vozidla musí být po celou dobu provozu vykonávána v autorizovaném servisu Honda za použití originálních náhradních dílů a doporučeného materiálu.

Výhody věrnostního programu


Jaké výhody vám poskytuje věrnostní program:
V případě poruchy specifikovaných částí vozidla, které jsou kryté tímto programem, vám Honda poskytne náhradní díly na opravu zdarma.


Jaké další výhody vám poskytuje věrnostní program:


Kromě toho, že věrnostní program zabezpečí správnou údržbu vašeho vozidla, použitím nejlepších dílů a materiálu, který vašemu vozidlu můžete dát, zároveń zvyšuje jeho tržní hodnotu po uplynutí záruky, protože v případu prodeje může program využít další majitel. Při prodeji ojetého vozidla vám tedy účast v programu dává další významný argument a výhodu.
8 letý věrnostní program Honda Premium Quality můžete uplatnit v každém autorizovaném servisu Honda v České republice.


Co je kryté věrnostním programem:


Porucha musí mít charakter výrobní nebo materiálové vady, která nebyla způsobena vnějším vlivem, poškozením, nepovolenými úpravami, hrubým zacházením, používáním vozidla v rozporu s pravidly uvedenými v uživatelské příručce nebo použitím vozidla pro soutěžní účely.
V případě takovéto poruchy věrnostní program kryje následující části:
• Motor a jeho vnitřní časti (s výjimkou příslušenství motoru)
• Manuální nebo automatickou převodovku a její vnitřní části (s výjimkou příslušenství převodovky)
• Hnací hřídele (kromě gumových manžet)
• Řízení – převodku řízení (kromě spojovacích tyčí a manžet)
• Jednotku DPS – diferenciál 4WD (kromě gumových manžet)
• Elektronické řídící jednotky pro motor (ECU), komfortní příslušenství a multiplex (MICU), převodovku (TCU), řízení (EPS), airbagy (SRS) a ABS (modulátor ABS)


Co není kryto věrnostním programem:


• Práce spojená s opravou
• Spotřební materiál, náplně a maziva
• Spotřební díly a díly, jejichž výměna je předepsána při pravidelné údržbě
• Příslušenství motoru (startér, alternátor, turbodmychadlo, vysokotlaké čerpadlo, vstřikovače, palivové čerpadlo, silentbloky a ostatní příslušenství motoru)
• Příslušenství převodovky (řadící páka s mechanismem, spínače, senzory a ovládací prvky, které nejsou vnitřními částmi převodovky, ostatní příslušenství převodovky)
• Podvozek, části náprav a podvozku (s výjimkou převodky řízení a hnacích hřídelí)
• Části brzdového systému (s výjimkou řídící jednotky/modulátoru ABS)
• Výfukový systém (potrubí, katalyzátor, DPF filtr, tlumiče výfuku,O2 senzory a pod.)
• Karosářské části, části interiéru, čalounění a lak
• Elektroinstalace (s výjimkou specifikovaných částí)
• Části systému IMA včetně baterie IMA (části hybridního pohonu u hybridních modelů)
• Příslušenství a doplňky (tažná zařízení, střešní nosiče, elektronika, audio, navigace a pod.)
• Ostatní části, které nejsou specifikované v seznamu částí krytých věrnostním programem