Podzim s HONDOU - nástup elektrifikovaných vozů

Datum: 23.07.2019
  | 
Kategorie: automobily
Podzim s Hondou - výrazné slevy - novinky : HRV sport s motorem 1.5 iVTEC TURBO - možnost objednání modelu URBAN EV k dodání 2020 - nečekejte, příjďte včas

 

 

 

                                                     RYZÍ ELEKTROMOBIL       V RETRO STYLU

Elektromobil Honda e se na trh dostane ještě letos

 

Nový vůz Honda e byl vytvořen s důrazem na výjimečné jízdní vlastnosti v městském provozu. Elektromobil Honda nové generace představuje mimořádné spojení dynamiky, efektivity a výkonu a do segmentu kompaktních elektromobilů vnáší bezkonkurenční možnosti využití a zábavu z jízdy.


Elektromobil Honda e je vybaven silným elektromotorem o výkonu až 110 kW/150 koní, který dosahuje točivého momentu přes 300 Nm. Ve voze je osazen akumulátor o kapacitě 35,5 kWh, který v této třídě patří k nejkompaktnějším. Přispívá k výjimečné rovnováze a nízké hmotnosti vozu, umožňuje funkci rychlého dobití z prázdného stavu do 80 % za 30 minut a zajišťuje dojezd přes 200 km, což je ideální pro každodenní provoz v městském prostředí.

Konstruktéři firmy Honda kladli zvláštní důraz na zlepšení jízdních vlastností, aby jízda s vozem byla zábavná a atraktivní. Akumulátor je umístěn nízko pod podlahou a těžiště vozu je tak přibližně 50 cm nad zemí. Díky rozložení hmotnosti v poměru 50:50, kompaktní velikosti při zachování šířky a krátkým převisům vpředu i vzadu automobil vnáší do segmentu kompaktních elektromobilů optimální poměr stability a ovladatelnosti.

Motor pohání zadní nápravu, což jednak vozu dodává sportovní charakter, zároveň je tím zajištěno přesnější řízení přední nápravy. Díky tomu je poloměr otáčení přibližně 4,3 metru a vůz Honda e je tak v malých městských uličkách mimořádně ovladatelný.
 

 

Digitální přístrojová deska po celé šířce vozu Honda e byla navržena s důrazem na bezproblémové používání propojených aplikací a služeb. Pět úhledně začleněných barevných obrazovek s vysokým rozlišením společně zabírá celou šířku interiéru vozu.

Displeje systému bočních kamerových zrcátek jsou umístěny ergonomicky na obou koncích přístrojové desky, aby řidič měl přirozený pocit pohledu, zatímco displej systému středového kamerového zrcátka přenáší obraz ze zadní středové kamery a zvětšuje tak zorné pole řidiče.

 

Unikátního osobního asistenta Honda uvedete do chodu slovy „OK, Honda“, a položíte otázku nebo vydáte pokyn. Pomocí strojového učení tato technologie časem rozvíjí větší porozumění hlasu dané osoby a na základě toho přichází s přesnějšími reakcemi a odpověďmi.