Servis motocyklů Honda

Naše prostory disponují kompletním servisním zázemím pro běžné seřízení a údržbu. Pro generální opravy a opravy po havárii.

  • Poskytujeme záruční a pozáruční servis motocyklů HONDA
  • Rychlý servis s výměnou oleje CASTROL či MOTUL
  • Prodej a montáž pneumatik včetně aplikace ULTRASEAL
  • Prodej a montáž originálních (Honda) i neoriginálních (např. Givi, Kappa) doplňků a příslušenství.
  • Dále zajišťujeme služby lakovny, měření rámu po nehodě, snížení výkonu a řadu dalších služeb.
  • ASISTENČNÍ SLUŽBA HONDA – více informací ZDE

Pro objednání na servisní prohlídku použijte telefonní číslo, mail nebo online formulář.


Motoservis: Po – Pá 9:00 – 16:30, Sobota po tel. domluvě hod., tel: +420 777 777 139, e-mail: servis@hondapardubice.cz


Online objednání na servis

Termín je možno vybrat nejdříve 8 dní od objednání.

* Povinné údaje
Termín objednání vám bude potvrzen popř. upřesněn. V případě nutnosti bližšího termínu, vámi navrhovaný termín napište do poznámky, popř. kontaktujte servisního technika telefonicky.


Rady co dělat při a bezprostředně po dopravní nehodě

Postup při dopravní nehodě

Jste-li účastníkem dopravní nehody, nebo jejím svědkem:

  • zastavte vozidlo, vypněte motor u vozidel
  • zachovejte klid, rozvahu a nejednejte zbrkle
  • zajistěte místo nehody (výstražný trojúhelník, výstražná světla); doporučujeme obléknout si reflexní vestu
  • zjistěte stav účastníků nehody (řidičů, spolujezdců, chodců, cyklistů) a v případě zranění poskytněte první pomoc a současně volejte složky Integrovaného záchranného systému (IZS) 112
  • zejména na dálnici je nutné, aby účastníci nehody neprodleně opustili místo nehody na bezpečné místo (za svodidlo po pravém okraji dálnice)
  • zdržte se jednání, které by bylo na újmu řádného vyšetření dopravní nehody (zejména požití alkoholických nápojů, omamných či psychotropních látek, přemísťování vozidel)
  • je-li nutné, z důvodu obnovy provozu vozidel hromadné dopravy osob, odstranit havarovaná vozidla, vyznačte na vozovce jejich postavení a případné stopy
  • nahlaste policii případné poškození obecně prospěšného zařízení (např. sloup veřejného osvětlení)
  • prokažte si s dalšími účastníky (včetně možných svědků) nehody svoji totožnost, tj. předložte si vzájemně občanský průkaz a předejte si důležité údaje k vozidlům
  • je dobré si místo nehody a poškozená vozidla vyfotografovat; hned na místě dopravní nehody si můžete vyplnit formulář o hlášení škody pro pojišťovnu.
  • zpokud Vám druhý řidič nechce sdělit údaje o sobě a o vozidle, porušuje tím zákon, a proto přivolejte policii; zapište si alespoň registrační značku (RZ) vozidla; jméno pojišťovny, u které je viník pojištěn, lze zjistit na webových stránkách podle RZ vozidla (viz zajímavé odkazy, Česká kancelář pojistitelů)
  • řiďte se pokyny dispečerů IZS

Postup při řešení pojistné události

  • ohlášení na policii – pokud škoda přesáhne 100.000kč (odhadem)
  • nahlášení pojistné události na pojišťovnu telefonicky nebo pomocí formuláře na stránkách pojišťovny - obě strany pojistné události, zvláště pak na pojišťovnu viníka
  • ohledání vozidla zástupcem pojišťovny (likvidátorem), v případě smluvní pojišťovny může být ohledáno přímo pracovníkem našeho servisu
  • přistavení vozidla k opravě
  • dodání podkladů pro pojišťovnu: řidičský + občanský průkaz řidiče v době nehody, potvrzení zdravotní způsobilosti k řízení motorových vozidel (od 65let), velký technický průkaz, popř. nehodový děj (euro formulář), devinkulaci (pokud je vlastník vozidla leasingová společnost
  • uhrazení škodní události může být provedeno: krycím dopisem, hotově/platební kartou nebo převodem na účet

Jaké jsou možnosti platby a co znamená platba krycím dopisem?

V případě platby krycím dopisem je faktura za opravu vozidla námi odeslána na pojišťovnu. Na základě této faktury je vystaveno potvrzení o krytí (krycí dopis), po jehož obdržení vydáme opravené vozidlo (vozidlo nebude vydáno v případě, že nebude obdržen krycí dopis). Je třeba zplnomocnit servis podepsáním plné moci.

Platba hotově / platební kartou
V případě platby hotově je vozidlo vydáno ihned po dokončení vyúčtování opravy. Je nutné zaslat fakturu za opravu na pojišťovnu a na základě této faktury bude škoda proplacena na účet vlastníka.

Platba převodem na účet
V případě platby převodem na účet bude vozidlo vydáno po obdržení částky na účet našeho servisu.

Kontakty

autoDUKLA s.r.o.
Kpt. Nálepky 2674, 530 02 Pardubice
IČ: 64826937 DIČ: CZ64826937

spisová značka
C 8943 vedená u Krajského soudu
v Hradci Králové

naše datová schránka
st4pjum

Autosalon:

Po – Pá 8 – 17 hod.
Sobota po tel. domluvě
+420 777 633 001
marek@hondapardubice.cz

Autobazar:

Po – Pá 8 – 17 hod.
Sobota po tel. domluvě
+420 777 777 275
bazar1@hondapardubice.cz

Autoservis:

Po – Pá 7:30 – 17 hod.
Sobota ZAVŘENO.
+420 777 794 235
+420 777 777 274
servis@hondapardubice.cz

Motosalon:

Po – Pá 9 – 17 hod.
Sobota 8 – 12 hod. (od 1.4. do 30.9.)
+420 777 777 139
moto@hondapardubice.cz

Motoservis:

Po – Pá 9 – 16:30 hod.
Sobota po tel. domluvě
+420 777 777 139
servis@hondapardubice.cz

Údaje obsažené na těchto webových stránkách mají informativní charakter. Uvedené indikativní nabídky nejsou nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z uvedených indikativních nabídek nevzniká nárok na uzavření smlouvy. Ohledně možnosti odpočtu DPH u jednotlivých vozidel se předem informujte. V případě sporu mezi kupujícím (spotřebitelem) a prodávajícím může kupující (spotřebitel) využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující (spotřebitel)kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce.